Teleservices

Altijd bereikbaar

HomeOnze dienstenTeleservices

De actiegerichte telefonist

Bereikbaarheid is in onze 24-uurs economie belangrijk en van grote economische waarde. Klanten, leveranciers en opdrachtgevers willen op elk gewenst tijdstip contact met jouw organisatie. Maar hoe vul je dat in met jouw huidige personeelsbestand? Polygarde teleservice center biedt professionele telefoonopvang op de momenten dat jij er niet bent. Onze telefonisten schakelen moeiteloos gesprekken door en zetten acties uit naar de juiste persoon. Zo zijn wij jouw 24-uurs telefoonservice
en virtuele receptioniste.

Belangrijkste taken

  • Doorschakelen van telefoongesprekken
  • Aannemen van telefoonnotities
  • Actie uitzetten naar juiste persoon of externe partij

De voordelen

  • 24/7 telefonische antwoordservice
  • Telefonisten met BoCA certificaat en relevante telefoonervaring
  • Representatief, communicatief sterk en beheersing van Nederlands en basis Engelse taal
  • Ervaring met REMS, FOCUS, TWINQ en NCCW-Bis
  • Een eigen systeem, waardoor een investering niet nodig is
  • Volledige ontzorging, omdat er altijd iemand is die jouw klanten te woord staat
  • Voortdurend inzicht door gedetailleerde meldingsbonnen en rapportages
  • Geen omkijken naar training van medewerkers
  • Meer dan 10 jaar ervaring in verschillende branches

De extra’s

  • Grote flexibiliteit. Ochtend, middag, avond of nacht? Geen probleem. Drukte of stress? Ze zoeken hulp. Klanten worden professioneel te woord gestaan, gesprekken doorgeschakeld, acties uiteengezet en jouw organisatie is altijd beschikbaar
  • Multitasking
  • Ter vervanging van receptie

24 uur, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar bereikbaar

Wij zijn 24/7 bereikbaar en stand-by, want flexibiliteit hoort bij ons vak. De huidige economie draait immers dag en nacht. We zijn er als jij ons nodig hebt. 365 dagen per jaar.

Callcenter uitbesteden

24 uur bereikbaar zijn is voor veel organisaties een opgave. Er moeten constant voldoende medewerkers zijn die over de vereiste flexibiliteit, vriendelijkheid en professionaliteit beschikken. Wil jij altijd klaar staan voor jouw klanten? Dan is het uitbesteden van receptiediensten de oplossing.

Kosten telefoon- en antwoordservice

De mogelijkheden bestaan uit 24/7 bereikbaarheid en professionele telefoonopvang als jouw medewerkers bezet zijn. We hebben een heldere en praktische tariefopbouw, zodat je vooraf precies weet wat onze telefoon- en antwoordservice kost. Vragen? Stel ze hier.

Alles onder één dak

Wij zijn jouw 24-uurs telefoonservice en virtuele receptioniste. Dan kun jij je volledig focussen op jouw core business. Dit doen we van begin tot eind. Mét professionele en vriendelijke telefonisten.

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Waarom Polygarde?

Betrokken en gepassioneerde medewerkers

Je haalt beveiligers, verkeersregelaars, receptionisten, telefonisten of BOA’s in huis met de juiste mentaliteit en gedrevenheid.

Een goed opleidingsniveau en relevante werkervaring

Onze professionals volgen gedegen opleidingen, zijn in staat om met jou mee te denken en weten hoe ze oplossingsgericht moeten werken.

Sociaal en Maatschappelijk Ondernemen (SROI)

Jouw bedrijf levert een waardevolle sociaal-maatschappelijke bijdrage, omdat je werkplekken beschikbaar stelt voor mensen die aan de rand van de arbeidsmarkt staan.

Complete dienstverlening met scherpe prijsstelling

Een veelzijdige en flexibele dienstverlening afgestemd op jouw wensen en behoeften met volledige ontzorging en een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Onze diensten

Wij waken over gasten en eigendommen, zorgen voor een veilige doorstroming van het verkeer, verwelkomen bezoekers, beantwoorden telefoontjes en dragen bij aan het handhaven van de openbare orde. Wij zijn beveiliger, verkeersregelaar, receptionist, telefonist of BOA.