Klantvriendelijke receptionisten
Klantbeleving draait om mensen, zowel binnen als buiten uw organisatie. Daarom is een persoonlijke ontvangst van uw bezoekers door onze receptionisten zo waardevol. Dit is vaak de eerste keer dat bezoekers contact maken met uw organisatie. Het is dus essentieel dat de eerste indruk goed is. Onze receptionisten weten dat als geen ander. Onze receptionisten beschikken over de vereiste flexibiliteit, vriendelijkheid en professionaliteit.
Op zoek naar continue bemanning van de receptie? Of u nu in Maastricht of een andere plaats in Limburg gevestigd bent, onze receptionisten voelen zich overal thuis. Samen regelen wij het.
Onze receptionisten:
- zijn 24/7 bereikbaar en inzetbaar
- Relevante werkervaring
- Representatief, communicatief sterk en beheersing van Nederlands en basis Engelse taal
- Doorgroeimogelijkheden
- Volledige ontzorging, omdat er altijd iemand is die zorgt voor veiligheid, ontvangst en begeleiding
- Grote flexibiliteit
- Een combinatie van onze dienstverlening is mogelijk
Meer dan alleen receptionist
Onze receptionisten hebben een klantgerichte mentaliteit met een oog voor detail. Ze onderhouden uw complete receptieomgeving. Dan kunt u zich volledig focussen op uw core business. Ochtend, middag, avond of nacht? Geen probleem. Mensen met klachten of andere moeilijke vragen? Ze staan hen te woord. Gasten worden ontvangen, telefoontjes beantwoord, verzoeken afgehandeld en uw receptie is altijd bemand. Beveiliging en receptiediensten kunnen gecombineerd worden
De taken van onze Receptionisten:
- Ontvangen van gasten en medewerkers
- Bezoekers registreren
- Telefoontjes beantwoorden en doorverbinden
- Verrichten van lichte administratieve werkzaamheden
- Berichten aannemen
- Informatieverzoeken afhandelen
- Klachten in behandeling nemen
- Receptieomgeving onderhouden
Wilt u graag meer weten over onze mogelijkheden? Neem dan direct contact met ons op!
Receptionisten uitbesteden?
Samen bekijken we hoe we op de meest efficiënte en klantvriendelijke wijze invulling geven aan de dienstverlening. De omvang van de opdracht, het aantal receptionisten en eventuele bijzondere attentiepunten bepalen de opbouw van ons aanbod. Er is altijd sprake van maatwerk. Vanzelfsprekend krijgt u van ons persoonlijk advies.